X

24/7 support

Service support medewerkerMet een enthousiast team van service engineers en kantoormedewerkers staan wij 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Dus ook buiten de kantooruren zijn wij beschikbaar voor storingen aan installaties.

Onze serviceorganisatie beschikt over een team binnendienstmedewerkers dat u graag voorziet van vakkundige technische ondersteuning. Eerste lijn service engineers van de installateur kunnen hier terecht voor al hun technische vragen. Mocht een storing niet met deze ondersteuning kunnen worden opgelost, dan kunnen wij een eigen service engineer sturen. Bij het inplannen van deze service engineer zal rekening worden gehouden met de urgentie van de storing. Zonodig kan Western Airconditioning zelfs tijdelijke koeling verzorgen.

Voor dringende storingen kunt u binnen kantooruren bellen naar ons algemeen telefoonnummer 033-2477800.
Ook kunt u een mail sturen naar storingen@western.nl

Buiten kantooruren kunt je bellen met onze storingsdienst 088-2020935. U wordt dan te woord gestaan door een medewerker van de alarmcentrale die u in contact gaat brengen met de dienstdoende service engineer. In overleg met hem, kan dan de volgende stap genomen worden.

 

 

Technische manuals

Naast telefonische support is het natuurlijk ook mogelijk om technische documentatie aan te vragen van een bepaald type Western machine. Onder het hoofdstuk producten staan alle technische manuals van het huidige leveringsprogramma van Western. Bent u op zoek naar een manual van een oudere Western machine of van een specifieke regelaar, laat het ons weten, dan kunnen wij u deze per mail toesturen.

0900-callsupport (2255787) (0,50 p/min alleen voor zakelijk gebruik). Of stuur een mail naar: support@western.nl